Post by demprestsilumko on Mar 12, 2022 20:52:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Water Color Sort ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Water Color Sort IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack med ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ Water Color Sort 2022 version ▞▞▞
Giver dig én stjerne på grund af så mange irriterende annoncer
Water Color Sort Puzzle wuku
Spillet er så fedt, at det kan gøre dig så wow 👌
Det var godt, men der var en annonce efter næsten hvert niveau, men generelt er det et fantastisk spil. 👍👍👌👌
Dette spil er nonsens, jeg har spillet, men niveauet ændrer sig aldrig
Interessant, men dag for dag bliver det kedeligt
Det er meget nyttigt at gøre dit sind hurtigt, og du kan blive fremragende beslutningstager
Virkelig godt spil, men for mange tilføjelser i starten var der ingen annoncer, og når du går til et højere niveau, begynder tilføjelserne at komme.Jeg vil give 5 statistikker, hvis der ikke var nogen tilføjelser
Dejligt spil, men nogle niveauer dukker op igen og igen..
denne app har alle de krav, midaldrende børn skal få viden, og deres hjerne vil blive forbedret.😇😇😇💯
Det er et meget flot spil og gør, at du ved, hvordan du skal beregne, men annoncerne er for mange, når dine data er tændt
Dejligt og læst
FOR MANGE ANNONCER. Vil du have en ekstra flaske? Se en annonce. Vil du have et tip eller fortryde? Ad. Nyt flaskedesign? Nyt baggrundstema? AD. Og hver gang du afslutter et niveau, afspilles en annonce. Der er intet incitament til at afslutte et niveau. Du får ikke mønter for at købe noget i butikken. Den eneste måde du kan "købe" noget på er ved at se annoncer. Og hvis du vil have et tip, får du kun 3 gratis. Mere og du skal se en annonce. Der er andre spil som dette. Helt ærligt, installer bare en af dem.
Godt spil i start og afslutning, det gør jeg ikke, fordi jeg er interesseret i dag
Denne app er ok. Men farverne dårlige meget langsomt. Og det fryser meget.
OMG gutter dette spil er så godt, at du er nødt til at downloade det. Umm. Det tester faktisk din hjerne. Men det bliver kedeligt 😴😑 hvis man vænner sig til det. Men sjovt er det alligevel. Du er nødt til at få det
Det er så irriterende, i næsten to uger har jeg siddet fast på niveau 32 xo forvirrende
Annoncerne dækker halvdelen af spilskærmen, og den kan ikke lukkes. Når annoncen starter, er den eneste mulighed for at fortsætte spillet at genstarte selve spillet
Godt koncept. Effekter er over toppen, og indstillingsmuligheden deaktiverer dem ikke korrekt
For meget reklame og deres lydstyrke er meget høj, ret irriterende
Spillet er ok indtil du når niveau 200 . Derefter er der ingen måde at få tip, medmindre du køber dem. Du kan heller ikke få en ekstra container, fordi den siger, at der ikke er nogen tilgængelige annoncer, så du sidder fast og har ingen måde at løse det på.
Så mange annoncer, jeg hader det så meget
Dette spil er meget meget dårligt, fordi jeg spillede 44 niveauer, men jeg kan ikke bestå 45 niveauer. Jeg har prøvet mange mange mange gange, men jeg kan ikke bestå det, derfor er dette spil meget dårligt
Jeg sidder fast i niveau 161, nogen hjælp?Nu 613, bevæger sig ikke en tomme! 🤦♂️
Water Color Sort Réflexion ycqq
Det er ok. Ikke dårligt og ret udfordrende og sjovt at spille. Der kommer snart ikke noget nyt... det er et problem.
Dette spil 🎮 er så dejligt, at det vil få dig til at åbne dit sind, mens du spiller det
Havde det sjovt at spille dette spil. Men jeg foreslår, at der tilføjes en tidsbegrænsning til hvert niveau for at gøre det mere udfordrende
Sænkede det nu til kun 2 stjerner på grund af den nye opdatering, der ændrede placeringen af den næste knap, som var let tilgængelig, nu sætter du deleknappen på dens plads. Også for fortryd-knappen, som plejede at give 10 gange, gå tilbage, når du ser en 30 sekunders annonce, nu giver den kun 5 gange.
Water Color Sort Kirakós játékok lxvo
Jeg elsker bare dette spil. Selvom annoncerne er meget korte i forhold til gameplayet, købte jeg det, så jeg kan støtte udviklerne. Godt arbejde gutter!
Færre eller ingen reklamer, mens jeg spiller. Store.
Fantastisk spil - men hvorfor kan de ikke hælde hurtigere?
Jeg elskede at spille i starten. Jeg kunne især godt lide de udfordrende niveauer, fik virkelig mine tanker og strategier. Efter et stykke tid blev niveauerne enklere og nemmere, hvilket ikke blev meget sjovt for mig.
Det er okay, og det kræver, at du bruger din hjerne 🧠. første niveauer er ret nemme
Godt spil men for mange irriterende annoncer
Kan ikke tilføje briller med annoncer
Det er så tilfredsstillende, men annoncerne er for lange, men jeg kan godt lide spillet
Gang Boxing Arena Deportes wecx
Børn spil så nemt
Dette spil er sjovt for 80 niveauer, men så er det blevet super kedeligt, og niveauerne bliver ikke sværere, bare tilfældige gentagne niveauer nogle gange meget nemmere
Det er sjældent at bedømme app med fem stjerner, men denne app gjorde sjov og glædelig tid for mig.
Spillet er godt, men for mange annoncer
Det er virkelig et fantastisk spil, det holder mig bare beskæftiget
Dejligt men ikke bedre.
Jeg kunne ikke lide dette spil, det bliver ved med at vise annoncer, så fjern venligst disse annoncer, hvorfor bedømme én stjerne
Water Color Sort Puzzle wuku