Post by demprestsilumko on Mar 12, 2022 20:27:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattori helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Todella nautinnollista. Pysy vain siinä, niin parannat ja alat pitää hauskaa. Haluaisin kehittäjien lisäävän ajastimettoman vaihtoehdon. Kaksi minuuttia kierrosta kaikelle ilman vaihtoehtoja jatkua vain tehdä siitä vähemmän hauskaa mielestäni. Ehkä myös levyrakentaja? Kaiken kaikkiaan hienoa työtä kaverit! 🙂👍
Super hyvä peli mut sais olla enemmän maailmaoi:)
Tämä peli on niin surullista, alexa soittaa pianoa
Niin paljon mainoksia, jos voit käsitellä mainoksia tai ei mainoksia 5 tai 4, mutta sen sijaan 2
Se on hieno peli, ota vain lisäykset pois ei moniin, voit silti pitää lisäajan, mutta loput, ota ne pois
En tiä en oo kokeilu arvio kolmen tähden
ppap
Kaverit, tämä peli on hyvä, mutta siinä on monia ongelmia. 1. Tämä peli viivästyy aina, joten kerron, että jos et muuta tätä vikaa, minun on poistettava tämä peli. 2. Joudun käyttämään Internetiä paljon virallisten töiden takia, emmekä voi pelata tätä peliä offline-tilassa, joten en voi pelata tätä peliä enempää. Ja tämän pelin edellinen versio oli parempi kuin tämä, koska edellisessä versiossa voimme pelata sitä offline-tilassa, joten ota tämä ominaisuus takaisin. Ja pyydän sinua muuttamaan nämä ongelmat
Tosi kiva peli. Mulla ei laki! 😄
Annan tälle pelille 2 tähteä, koska 1. Mainosten määrä on täysin odottamaton! Vaikka napauttaisin siirtymispainiketta, se ei tunnu hyväksyvän sitä ja antaa minulle mainoksen. 2. Viive on odottamattoman naurettava! Päädyin murjottamaan pelin viiveestä, mutta pian sen jälkeen päädyin pelaamaan peliä nautinnollisesti! Valitettavasti poistin pelin sen pelin jälkeen, mutta minulla on se edelleen kännykässäni.
Maksettu siitä, ettei lisäyksiä ole, ja lisäyksiä on vielä!
Slotomania 日本語版 ~ スロット Kazino bsj
Viive!
Hole.io ארקייד saqt
Ladattu, koska ajattelin, että se olisi hauskaa. Napsauta ensimmäistä mainosta keskellä peliä ja poista se. Roskakori.
Offline-peli, joka teeskentelee olevansa verkossa ja jolla on oikeita pelaajia
rakastan tätä sovellusta!uusi päivitys 😦.graphics downgrade vain saa asiat näyttämään huonommilta s8:ni, joka oli jo vakaa.1. koko näyttää isommalta, ja on helpompi syödä valopylväitä, kun olet pienin kokoinen kuin se oli ennen. ai oli parempi b4, tarpeeksi turhautumaan kun hävisin, mutta pystyin joskus voittaa, nyt voitan liian helposti. myös taistelutilassa ja jos sinä ja 1 tietokonepelaaja pääset tasolle 19, peli jatkuu 4everissä ja siitä tulee häiriötä. eikä vieläkään taukovalikkoa!?? silti tosi hauska peli!
io peli pelattavaksi! Alustat. Web-selain; Android; iOS. FAQ. Voitko pelata Hole.io:ta verkossa? Kyllä,
Hauskaa, mutta ei todellakaan moninpeliä. muut pelaajat ovat vain tekoälyä. Voit vahvistaa tämän siirtymällä lentokonetilaan tai vaihtamalla sovellusta muutaman minuutin ajaksi kesken ottelun. Myös Battle Royal -tila on buginen. Joskus vihollisen reiät menevät kartalta, etkä voi seurata niitä. Lisäksi joskus saat niin koon 19 ja niin pisteitä vihollisen reiän, ja sitten olet jumissa, koska ette voi syödä toisianne. Yksinkertainen korjaus jälkimmäiseen olisi käyttää pisteitä välikappaleena, kun molemmat ovat kokoa 19
Minulle sopii mobiilipelien mainoksia, minne ne kuuluvat. Yhden tai kahden mainoksen tekeminen pelin alussa tai lopussa tuntuu luontevalta mobiilipeleissä, mutta rehellisesti sanottuna tämä peli oli mennyt pitkälle. Kahden minuutin pelin keskeyttäminen mainoksella kesken pelin joka kierroksella. Se ei ole kaukana eikä viihdyttävää. Se luo huonon pelivirran... ja turhautumisen tunteen. Kun pelasin tätä peliä, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran, se oli ainakin sujuvaa ja rentouttavaa, mutta tästä pelistä oli tullut painajainen pelata nyt.
Tarvitsee lisää kasvutasoja 19 ei riitä
Se on uskomatonta, ja jos mainokset häiritsevät, sammuta vain wifi. Olen rakastanut tätä pitkään, en tiedä miksi mainoksista on niin paljon huonoja arvosteluja, kuten vain sammuta wifi ja boom.
Tämä on hieno peli, mutta aina kun syön, saan mainoksen ja se on todella ärsyttävää.
Rehellisesti sanottuna tämä on koukuttavain mobiilipeli, jota olen koskaan pelannut. Jopa mieheni on koukussa siihen. On ollut aamuja, jolloin herään (molemmat työskentelemme öisin) ja saan hänet kiinni pelaamasta tässä tai Crowd Cityssä. Ja niin paljon kuin me molemmat pelaamme, olemme hämmentyneitä siitä, ettemme ole törmänneet toisiimme. Muutenkin me kaksi lyömme vetoa siitä, kuka saa korkeimmat pisteet. Minulla on jopa houkutus ladata se tabletilleni 4-vuotiaillemme! En malta odottaa uusia skinejä ja karttoja!!!!!
Hole.io Arkade lkc
Tämä on hyvä peli, mutta se pätkii koko ajan ja kuin kerran olin voittanut ja oli jäljellä noin 3 sekuntia ja se pätkii ja Omigosh 😵 yllätys yllätys minun on poistuttava pelistä!
Pääset kesken pelin lisäyksen, joka kysyy, haluatko "kasvata isompaa", vaikka sanoisit ei lisäyksen katsomiselle. Se ei ole edes peliä tässä vaiheessa. Jos mitään, tuo peliminuutti on palkinto kahden mainoksen katsomisesta
Hole.io Arcade irph
Peli itsessään ei ole niin huono, mutta mainosten sisällyttäminen jokaisen kierroksen puolivälissä, joita ei voida pysäyttää edes sammutettaessa dataa/WiFi-yhteyttä (ja toisinaan vielä näkyvissä jopa adblockerin kanssa), poistaa juuri sen, mikä teki tästä pelistä, ja monet muut, tyydyttävät, eli mainosten melkein puuttuminen, mutta nyt kun ne ovat palanneet, halu poistaa se on tullut läpi. Mutta kuka tietää? Ehkä kehittäjät näkevät tämän ja muuttavat asioita uudelleen. Hei hei .
kiva mut noit skinei vois saada helpommin
lisää kenttiä😣
En ostanut mainoksia yllätys! Edelleen mainoksia. Ostin uuden puhelimen ja yritin palauttaa ostokset. Jäätyy. Mutta uuden ostaminen ilman mainosta toimii silti
Miksi pelissä ei ole nettiä
Tarvitsetko äärettömät tasot tai jotain. Toistoarvo on kuollut, kun kaikki on maksimoitu. Päivitys - peli pahenee jokaisen päivityksen myötä. Kuinka niin tarvitset puoliaikaa jollekin 2 minuutin pituiselle asialle, työnnäksesi kurkkuun toisen hyödyttömän mainoksen, siksi. Siellä on sata samaa peliä, suosittelen yhtä niistä.
Hieno.io peli. Vaikka minulla on hauskempaa soittaa yksin kuin muiden ihmisten kanssa. Siinä on muutamia asioita, joista en pidä. Ensinnäkin pelit ovat liian lyhyitä. Sen tulee olla vähintään 4 minuuttia. 2 on aivan liian lyhyt, ja jokaisen pelin jälkeen täytyy katsoa mainos, joka on ärsyttävää. Myös aloituskoko on liian pieni. On erittäin turhauttavaa yrittää syödä henkilöä ja hän vain kaatuu. Suurenna aloituskokoa, jotta voit kasvaa nopeammin. Nyt pelin luultavasti suurin puute on säätimet. Kierrät usein samaa kohdetta noin 10 sekuntia huonojen ohjainten vuoksi. Suurimman osan ajasta sormesi peittää näytön, etkä näe mitään. Alakulmassa pitäisi olla mahdollisuus käyttää ohjaussauvaa.
Hyvä peli tykkää pelata
Tää on maailman paras peli aina kannattaa ostaa.
Tämän pelin idea on mielestäni todella typerä. Kyllästyttää hetken kuluttua, ja viive on kauhea. Välillä menetän hallinnan kokonaan. Ja pelattavuus on todella epätasapainoinen, huipulle pääseminen on joko osuma tai jäänyt tekemättä. Se riippuu vain siitä, missä kutee. Spawn puiston viereen ja se on taattu voitto, kutee kartan ulkoreunalle ja olet periaatteessa sekaisin. Ei mukana taitoa. Mutta se on kunnollinen ajanmurhaaja, annan sen.
Hole.io Arkade lkc
Hei, tiedän monia .io-pelejä, mutta muistan yhden nimeltä earthquake.io, mutta nyt en löydä sitä, joten mitä tapahtui earthquake.io:lle?